.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله یحیی نوری درگذشت
آیت الله یحیی نوری از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ...
آیت الله یحیی نوری درگذشت

 آیت الله یحیی نوری  از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است .

وی که علاوه بر مدارج علوم حوزوی فارغ التحصیل دوره دکترای در رشته الهیات بوده است از خود آثاری همچون کتب " اسلام وعقاید وآرای بشری"، "اخلاق و خودسازی"، "شناخت تحلیلی اسلام و برخی از مسلک‌ها و ادیان "،تحقیقی در"تشیع،امامت،مهدویت"، "خاتمیت پیامبر اسلام و ابطال تحلیلی بابی‌گری و بهایی‌گری و قادیانی‌گری "،  "شناخت عقاید و احکام و نظام و تعالیم اسلام" ، "ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران" و "شرحی از ‪۱۷‬شهریور " به زبانهای فارسی انگلیسی و ژاپنی بر جای گذاشته است . از دیگر آثار مرحوم آیت الله نوری همچنین می توان به کتاب های عربی  ‌الفقه علی المذاهب الخمسه، المسائل المستحدثه،التطبیق بین الاحادیث من مصادر اهل السنه و الشیعه ، التحقیق فی المنهج التفسیریه و الف سوال و جواب اشاره کرد .

پیکر مطهر آن فقید سعید 9:30 صبح دوشنبه اول بهمن از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا و روز سه شنبه از مقابل حسینیه مدرسه الشهدا به سمت شهرستان بلده نور جهت تدفین در جوار جدش مرحوم شیخ احمد نوری تشییع خواهد شد .

همچنین مجلس بزرگداشت آن مرحوم چهارشنبه از ساعت 3 الی 5 بعد از ظهر در حسینیه مدرسه الشهدا برگزار می گردد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حبیب شهریاری 4 بهمن 1386
علامه نوری را بیشتر معرفی کنید روحش شادایشان عاشق ترویج اسلام ناب بود /.شهریار/.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.